Page 5 - Media Expres nr. 3 / martie 2021
P. 5

COMUNICAȚI
                                          LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI  I




 DIGI are o nouă interfață pentru serviciul   DIGI a comunicat o statistică la nivelul


 de video Digi Online  companiei privind diversitatea de gen




            De  8  martie,  Digi  a  comunicat  o  statistică  la   fiind reflectată în reprezentativitatea
            nivelul  companiei  din  care  reiese  că  aproape   la nivel de profesii și ocupații. Astfel,
                                                                48%  din  angajatele  grupului  sunt
            31% din angajații DIGI în România sunt femei,       implicate  în  vânzări  și  activități
            o reprezentativitate similară celor declarate de    comerciale,  20%  în  relațiile  cu
            alți  operatori  europeni  care  au  ca  principale   clienții  (customer  service),  17%  în
                                                                activități  administrative,  funcțiuni
            activități concepția, construcția, mentenanța de    suport,  logistică,  achiziții,  10%  în
            infrastructuri  moderne  bazate  pe  fibră  optică,   domeniul  tehnic,  iar  în  mass­media
            furnizarea  și  comercializarea  de  servicii  de   5%,  94%  dintre  angajate  des­
                                                                fășurând  activitatea  în  regim  full­
            comunicații electronice fixe și mobile.             time.
                                                                       DIGI  promovează  activ
                   La  finalul  anului  2020,   contribuție importantă la punerea în   diversitatea  și  consolidează,  prin
           operatorul de telecomunicații fixe și   practică  a  strategiei  de  business  a   eforturi continue, o cultură incluzivă,
           mobile  care  deține  una  dintre  cele   companiei  și  la  luarea  deciziilor,   bazată  pe  principii  precum  ega­
           mai  extinse  și  moderne  rețele  de   40%  dintre  managerii  grupului  fiind   litatea  de  șanse,  indiferent  de
           fibră  optică  din  regiune,  înregistra   femei.    criteriile  de  etnie,  origine  națională,
           efective  totale  de  peste  14.600   Și  în  privința  distribuției   gen, vârstă, dizabilități, educație sau

                                                                                           Camelia Maria, director HR Digi


                                                                                          puternicul  angajament  al  echipei
                                                                                          manageriale  de  a  recunoaște  și
                                                                                          respecta  diferențele  dintre  oameni,
                                                                                          evaluând în același timp contribuția
                                                                                          pe  care  toți  colaboratorii  o  au  la
                                                                                          dezvoltarea  business­ului.  De  ase­
                                                                                          menea,  prin  acțiuni  de  comunicare
                                                                                          și  sensibilizare,  top­managementul
                                                                                          companiei   transmite   la   toate
                                                                                          nivelurile  de  responsabilitate  ale
                                                                                          companiei  principiile  enunțate  în
                                                                                          Carta  Diversității,  la  care  grupul  a
                                                                                          aderat în 2019.
                                                                                                 Grupul  DIGI  este  liderul
                                                                                          segmentului  de  servicii  de  internet
                                                                                          fix  și  pay­tv  în  România,  cu  55%
                                                                                          cotă  de  piață  pe  fiecare  dintre
                                                                                          aceste  segmente,  potrivit  datelor
                                                                                          comunicate  de  autoritatea  de
                                                                                          reglementare  ANCOM,  la  30  iunie
                                                                                          2020.  Totodată,  grupul  este  unul
                                                                                          dintre operatorii europeni de top în
                                                                                          domeniul  comunicațiilor  electronice
                                                                                          convergente,  derulând  operațiuni  și
                                                                                          în Ungaria, Spania și Italia (doar ca
                                                                                          Mobile  Virtual  Network  Operator  –
                                                                                          MVNO  –  pe  această  piață).
                                                                                          Compania deține cea mai modernă
                                                                                          și mai extinsă rețea de fibră optică
                                                                                          din regiune.
                                                                                                 În  domeniul  serviciilor
                                                                                          mobile de voce și date, DIGI a fost
                                                                                          mereu  un  adept  al  pionieratului,
                                                                                          implementând de timpuriu cele mai
                                                                                          avansate tehnologii. DIGI aduce pe
                                                                                          piață cele mai accesibile servicii de
                                                                                          comunicații  electronice,  atât  în
                                                                                          domeniul  serviciilor  fixe,  cât  și  al
                                                                                          celor mobile.
                                                                                                 Acest  avantaj  competitiv
                                                                                          s­a  transformat,  în  timp,  într­un
           angajați,  în  România,  din  care   pe domenii de activitate și funcțiuni,   religie.   Universul   complex   al   beneficiu pentru milioane de clienți,
           aproape 31% femei.        grupul  oferă  o  perspectivă  diversă   diversității  se  regăsește,  în  cadrul   care  au  dobândit,  astfel,  un  acces
                   Mai  mult,  se  arată  în   de  dezvoltare  profesională  doam­  companiei  DIGI,  atât  în  politicile  și   mai  rapid  și  mai  puțin  costisitor  la
           comunicatul  Digi,  doamnele  au  o   nelor  Digi,  multitudinea  de  opțiuni   regulamentele  interne,  cât  și  în   servicii de cea mai bună calitate.

                                                                                                              5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10